my love
my love
best dirim

                             رفتار متقابل اين افراد

آتش با آتش

نتيجه آن حرارت بيشتر و شعله هاي قوي تر است فقط بايد ديد اين شعله ها يك روز سرد زمستاني را حرارت مي بخشند،يك شب تاريك را روشن مي كنند ياصرفا با بيشتر سوختن منبع اصلي انرژي را تمام مي كنند و به هدر ميدهند انتخاب به طور مساوي به عهده طرفين است

هوا با هوا

در هواي همسطح مي توانند((يكي)) شوند و امكان بيشتري براي تنفس،تفكر و حركت آزادانه در فضا به وجود آورند.در اين حالت روحيه ها عالي و قدرت پرواز زياد مي شود.ولي اگر بادهاي بهاري با وزش خود هوارا تغيير ندهند و تنوعي در وضعيت آن بوجود نياورند به هوا بسته و گرفته و آلوده و خفه كننده مي شود گاهي نيز هوا ميتواند به طوفان وحشتناكي تبديل شود.انتخاب به طور مساوي به عهده طرفين است.

خاك با خاك:

خاك باخاك مي تواند كوه مقاومت استقامت و قدرت را بوجود آورد به شرط انكه تبديل به بيابان خشك بي اب و علف نشود.زمين لرزه هم نوع ديگر آن است كه ميتواند خانه خراب كن باشد.انتخاب به طور مساوي به عهده طرفين است.

آب باآب:

درملاقات آب باآب هيچ مقاومتي وجود ندارد. باران به جويبارها و دريا به طور يكسان مي بارد. رودخانه ها به دريا و درياها به اقيانوس ها ملحل مي شوند جريان دائمي ارزو ها و احساسات را بوجود مي اورند به شرط انكه نگزاريم سيل به راه بيفتد انتخاب به طور مساوي به عده طرفين است.

هوا با اتش:

اتش براي سوختن به هوا احتياج دارد.هوا درون اتش ذوق و شوق به وجود مي اورد ولي اتش زياد اكسيژن موجود در هوا را كاملا مي سوزاند و از بين مي برد. هواي طوفاني هم اتش  را خاموش مي كند و يا شعله هايش را هراسان به پيكر زندگي مي كوبد و همه چيز را مي سوزاند.طرفين ماجرا به طور مساوي در انتخاب موثرند.

 

هوا با اب:

هوا با اب تماس بر قرار مي كند آن را به هم مي زند و روي آن امواج به وجود مي آوردوبر او مي غرد و راهش را مي كشد و ميرود. اب در اين زمينه كنترلي ندارد و اب تلافي مي كند.اگر هوا را مرطوب مي كند ان را سنگين و بي حوصله مي كند اما ممكن است در نتيجه باران سر بگيرد و طبيعت را شادابي بخشد و دوباره زندگي اغاز شود و اين هوا را دوباره پاك و فرح بخش مي سازد. در اين زمينه اين هواست كه كنترل ندارد.پس فقط تقدير و سرنوشت است كه يكي از اين دو راه را پيش پاي شما خواهد گذاشت.

هوا با خاك:

هوا در خاك وجود دارد و خاك به هوا نياز دارد.ولي نه خاك در هوا وجود دارد نه هوا به خاك محتاج!خاك محكوم است درجاي خود بماند.مگر هوا قدري او را حركت دهد ولي هوا ازاد است كه به هركجا مايل باشد برود و مرتبا بالاي سرخاك در حركت است.خاك ميتواند اگر هوا به وي اجازه دهد با ارامش و كاملا مستقل زندگي كند.نتيج بستگي به توافق طرفين دارد.

آتش با آب:

اتش زياد اب را خشك ميكند و از بين ميبرد.اب زياد اتش را خاموش مي كند.پس اين دو پيوسته در حال ترس و نگراني نسبت به يكديگر قرار دارند.مگر اينكه با قرار داد دوطرفه و احترام متقابل در كنار يكديگر به صلح برسند براي شروع قرار داد دو جانبه با ضمن معتبر لازم است.

اتش با خاك:

اتش قوي از دل خاك بر ميخيزد و اتش فشان به راه مي اندازدوخاك زياد اتش را خفه مي كند و مي كشد ولي اگر هر دو ملايم باشند بنيان يك حرارت داميو گرم كننده روح و جسم گذاشته مي شود. انتخاب به طور مساوي به عهده طرفين است.

اب با خاك:

خانه اب درون خاك ساخته مي شود اب به خاك صفا مي دهد و ان را مرطوب و فعال مي كند.اب،خاك را قادر مي كند كه مادر تمام گياهان و سبزه ها و گل ها و درختان باشد بدون آب خاك مي ميرد. اين دو در طبيعت به هم محتاجند و بدون هم بي فايده به شرط انكه با تركيب غلط اب و خاك به گل تب ديل نشوند نتيجه بستگي به توافق طرفين دارد.

 

 


نظرات شما عزیزان:

Zahra
ساعت22:46---30 خرداد 1391
سلام.خوبی عزیزم خسته نباشی مطالبت نمرش بیسته
ی سر به مابزن خوشحال میشم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهیک شنبه 28 خرداد 1391برچسب:, توسط amin & parmida
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.